Γραμματεία
Αρμοδιότητες
Η Γραμματεία παίζει έναν κεντρικό ρόλο στην καθημερινή λειτουργία του Συλλόγου και εξασφαλίζει ότι όλες οι διαδικασίες είναι οργανωμένες και αποδοτικές, συμβάλλοντας στην ομαλή λειτουργία του συλλογικού έργου.
- Διαχείριση Εγγράφων και Αρχείων:
- Καταχώρηση και αρχειοθέτηση όλων των εγγράφων του Συλλόγου, συμπεριλαμβανομένων πρακτικών συνεδριάσεων, αποφάσεων και αλληλογραφίας.
- Διατήρηση ενημερωμένων αρχείων των μελών του Συλλόγου, των οικονομικών στοιχείων και άλλων σημαντικών εγγράφων.
- Πρακτικά Συνεδριάσεων:
- Προετοιμασία των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης και ενημέρωση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου για τις εκκρεμότητες ή τα θέματα που απαιτούν προσοχή.
- Σύνταξη και τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και της Γενικής Συνέλευσης.
- Διανομή των πρακτικών στους συμμετέχοντες και διασφάλιση ότι τα πρακτικά είναι διαθέσιμα για μελλοντική αναφορά όπως ορίζεται στο καταστατικό.
- Οργάνωση Συνεδριάσεων και Εκδηλώσεων:
- Συντονισμός και οργάνωση των συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και των Γενικών Συνελεύσεων.
- Προετοιμασία και αποστολή προσκλήσεων, καθώς και ενημέρωση των μελών για τις ημερομηνίες και θέματα των συνεδριάσεων.
- Οργάνωση και συντονισμός εκδηλώσεων του Συλλόγου, όπως ημερίδες, σεμινάρια ή άλλες κοινωνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
- Επικοινωνία και Ενημέρωση Μελών:
- Αποστολή ενημερωτικών δελτίων, επιστολών και άλλων επικοινωνιών προς τα μέλη του Συλλόγου.
- Διαχείριση και συντονισμός της επικοινωνίας μέσω της ιστοσελίδας, του email ή των κοινωνικών δικτύων.
- Απάντηση σε ερωτήματα ή αιτήματα των μελών και των ενδιαφερόμενων.
- Διαχείριση Λίστας Μελών:
- Διατήρηση ενημερωμένων στοιχείων για τα μέλη του Συλλόγου (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας, συνδρομές, συμμετοχή σε εκδηλώσεις).
- Ενημέρωση των μελών για τις υποχρεώσεις τους και τη διαδικασία ανανέωσης συνδρομών ή εγγραφών.
- Εξωτερική Αλληλογραφία: Διαχείριση της εξωτερικής αλληλογραφίας του Συλλόγου, όπως επιστολές προς άλλους οργανισμούς, υπηρεσίες ή συνεργάτες.